Przejdź do treści

Włączanie automatycznego logowania w systemie Windows

    Aby użyć Edytora rejestru do włączenia automatycznego logowania, wykonaj następujące kroki:

    1. Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Uruchom.
    2. W polu Otwórz wpisz tekst Regedit.exe, a następnie naciśnij klawisz Enter.
    3. Znajdź podklucz HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon w rejestrze.
    4. Kliknij dwukrotnie wpis DefaultUserName, wpisz nazwę użytkownika, a następnie kliknij przycisk OK.
    5. Kliknij dwukrotnie wpis DefaultPassword, wpisz hasło, a następnie kliknij przycisk OK.Jeśli wartość DefaultPassword nie istnieje, należy ją dodać. Aby dodać wartość, wykonaj poniższe kroki:
      1. W menu Edycja kliknij polecenieNowy, a następnie kliknij polecenie Wartość ciągu.
      2. Wpisz tekst DefaultPassword, a następnie naciśnij klawisz Enter.
      3. Kliknij dwukrotnie pozycję DefaultPassword.
      4. W oknie dialogowym Edytuj ciąg wpisz hasło, a następnie kliknij przycisk OK. UwagaJeśli nie określono ciągu DefaultPassword, system Windows automatycznie zmienia wartość klucza AutoAdminLogon z 1 (true) na 0 (false), wyłączając funkcję AutoAdminLogon.
    6. W menu Edycja kliknij polecenieNowy, a następnie kliknij polecenie Wartość ciągu.
    7. Wpisz tekst AutoAdminLogon, a następnie naciśnij klawisz Enter.
    8. Kliknij dwukrotnie pozycję AutoAdminLogon.
    9. W oknie dialogowym Edytuj ciąg wpisz 1, a następnie kliknij przycisk OK.
    10. Jeśli komputer został przyłączony do domeny, należy dodać wartość DefaultDomainName, a dane dla wartości powinny być ustawione jako w pełni kwalifikowana nazwa domeny (FQDN), na przykład mj-fk.pl..
    11. Zamknij Edytor rejestru.
    12. Kliknij przycisk Start, kliknij przycisk Zamknij, a następnie wpisz przyczynę w polu tekstowym Komentarz.
    13. Kliknij przycisk OK, aby wyłączyć komputer.
    14. Ponownie uruchom komputer. Teraz możesz zalogować się automatycznie.